I Like it!!!

Thursday, June 17, 2010

"Tengah Buat Kejer ke, Saje-saje buat Sibukk?!!!"

Damn!!! Boleh pulak time-time aku tengah busy orang cakap aku saja-saja buat bz...Damn!!! aku tengah sibuk buat kan untuk korang semua seperti yang diarahkan,bleh pulak menyangka aku saja-saja buat sibuk.... urgggghhh... lantak la..sabar jer lar eek...

Hmm.. Di mana-mana saja kalau aku bekerja, ada saja lah ragamnya. Namun, aku bersyukur setelah banyak jenis pekerjaan telah ku kerjakan habis-habisan untuk mendapat pengalaman yang lebih luas lagi. aku suka mencuba perkara baru dalam hidupku. Tak kira lah samada kerja, sosial, riadah, photograph, music, dance, recipe's of life, and macam-macam lagi asalkan tak memudaratkan hidupku... tinggal Roller-Coaster ngan Bunggee Jumping(betul ka ku eja) saja lagi mo ku main..Oh ya, Yang naik kapal terbang pastu terjun dengan payung terjun tu..Arrr..macam tu la ku suka...eheheh...

Suka yang lasak-lasak bila ku mau... Jungle trekking pun aku suka..hiah...Uh? lari dari tajuk bah aku... oh ya..aku jenis yang serius kalau dalam membuat kerja. Aku paling takut kalau kerja ku belom siap. Hehe.. Kenapalah ya?.. Tapi, tiap kali saja aku buat kerja ada saja gangguan...Haisssh..."DeeDee!!?, boleh ni...ka?", "DeeDee,jomla makan nih kerepek....sedap?", "DeeDee!!! jom kita pergi ke.....best tau!!", "DeeDee,boleh..".... Haha..hari-hari aku dapat saja panggilan yang macam-macam menyuruh ku ke sana dan ke mari...haha...Anyway, aku tak la marah sebenarnya..just that, salah satu dari bantuan yang di perlukan daripadaku tu ada yang ku puji sifat kepimpinan si penyuruh aku tu dalam banyak-banyak penyuruh la. Contohnya hari tu, aku di suruh buat tentang something about powerpoint. Walaupun aku tak berapa mahir sangat, namun namaku juga menjadi sebutan. Alhamdulillah..yang menyuruh aku tu pun bukan jenis penyuruh yang lain yang hanya menganggap aku nih tahu segala-galanya.

Penyuruh ini pun memberikan aku pendrive berisi powerpoint tersebut. Lucky that si penyuruh ni duduk bersama di sebelah kerusiku untuk memberikan tunjuk ajar yang mana harus dibetulkan. I like that attitude. Keep teaching me cause I donno but dont keep blaming me if I've done wrong cause you dont teach me. Thanks a lot..keep it up!!! i will never forget this sifat kepimpinan in you. GBU... :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers