I Like it!!!

Saturday, June 26, 2010

Levi's Yay!! You Can Run But You Can't Hide!! Haha..

Levi's! Ya!! Levi's!!!! Korang percaya tak? Selama ni belum ada lagi Brand nih padaku dari segi seluar Jean!? Haha... Baru semalam wujudnya Brand ini padaku. Aku telah lama kenal akan Brand ini namun tak pernah memilikinya. Pernah pun walletku sahaja Levi's. Memang benar!! Ketahanan kain dan quality nya memang ku suka. Boleh bertahan 5 tahun atau lebih lagi. Semalam ku cuma membeli Cutting 601 saja.

Apapun, aku memang gembira setelah adanya brand ini padaku sekarang. Haha.. (Keciankan, macam ketinggalan zaman saja) Beli biar yang original. baru puas hati. Puas hatiku semalam setelah giliran duit kutu terkena padaku. Apa lagi, kaya sebentar lah. Hahah... Balik rumah pun sampai akhir semalam. Bukan main lagi shopping engkau Dee di KL. Thanks to my friend too. John (nama panggilannya). Dialah yang banyak mengajarku mengenai penggunaan bas dan pengangkutan awam yang banyak di KL ini sehinggalah aku mampu berdikari sendiri menggunakan pengangkutan awam yang terlalu banyak di KL. Thanks John. Semuanya telah ku rasa. Nanti ko datang ke Miri, aku bawa ko jalan-jalan k. Tunggu Ferrari ku berlabuh nanti k.(Poyo juak!!!) Hahaha...

Thanks to you too John cause give me much advice in kewangan management. Haha..Almost ku tak nak pakai dulu duit kutu giliranku semata-mata untuk percutian ke Bandung tahun hadapan. Haishhh.. Ada-ada saja cadangan bernas darimu untuk ku recovery balik duit tu. U r damn right. Hehe.

Well,Sekarang nih, telah ku uploadkan video-video official Levi's. Tinggal korang menonton nya saja lagi. Memang korang dah tau ponnn video-video Levi's ni kot. Apapun, aku just nak letak jak dalam nih. Ehehe. Okay!!!




Banyak lagi. Tapi, aku tak nak letak banyak sangat. Ehehe...Korang just cari jer video-video lain di Youtube tu k...Orait...Next blog please..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers