I Like it!!!

Tuesday, June 15, 2010

Kebahagiaan Dalam Perpisahan


Bukan niat ku menyamakan situasi ku sekarang. Lagu yang dibawakan oleh Shahir dari AF8 nih membuatkan aku terkezut sedikit mendengar liriknya. Terkezut yang bagaimana? Selama nih aku hanya terdengar or buat endah tak endah jer lagu nih kalau ada kedengaran dari tv atau pc kejer member2 aku..

Yang akhirnya maksudnya dah terjadi padaku. Hari ni, aku postingkan lirik lagunya untuk korang fahami maksudnya. Tapi aku tak la sekecewa orang lain walaupun rumahku nih 5 tingkat. (Eheh..).. Tenang sahaja menghadapi, aku mesti terima apa pun keputusan sebagaimana ku lihat ke tabahan kazen-mazenku yang lain dan rakan-rakan kesayanganku.

You all are my inspiration. Stay happy whatever happen. (Keluarga gila ka apa Break pun heppi?) Hehe.. Kumbang dan Bunga bukan 1 sahaja di dunia. Dan jangan lah salah sangka aku terlalu gembira pulak dengan perpisahan. Memang adat di dunia setiap perjumpaan adanya perpisahan, setiap patah, tumbuh dan hilang berganti. Jadi sentiasa lah senyum seperti teman ku dalam gambar nih walau apa pun yang berlaku. (Agak-agak la senyum, kalau gempa bumi pun engko senyum nda siuman lah sudah tu) XOXO.

Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
(ulang chorus)
Kebahagiaan.. dalam perpisahan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers