I Like it!!!

Saturday, June 26, 2010

Lagu Kegemaranku Di Gabungkan?


Sam Tsui dan Ahmir? Haha. Korang semua tentu tahu lagu Nothin' on You oleh B.O.B dan lagu Hey Soul Sister oleh Train? Lagu dorang nih, sedang aku tengah searching kat mixpod aku tadi, tiba-tiba jer aku ternampak lagu-lagu dorang dinyanyikan oleh si Sam Tsui dan Ahmir ni ha...nama baru bagi aku lah. Mungkin korang kenal lebih lagi dari aku. Yang aku asyik nampak dalam google si Sam Tsui ni asyik dikaitkan dengan Glee jer...Glee? Tapi, bukan ker Glee tu crita yang diiklankan salu kat Astro tu?Hehe..apa pun...ku akui, suara Sam Tsui tu nyanyikan lagu kegemaranku nih memang out of my Box. Tak sangka aku. Hehe.. Seronok mendengarnya. So, macam biasa la aku...apa benda ku suka, aku share la. Korang tak suka aku tak la paksa. He..Ok. Layannnnnzzzzz.....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers