I Like it!!!

Friday, June 18, 2010

"Rinduku Pada Mu Semakin Menjadi-jadi"

Ya..!! Apalah kejadiannya yang telah terjadi pada diriku ini. Aku merindui mu Power Rangers!! nda kira la ko Green rangers ka, Red Rangers ka, Purple ka, blue ka, Turquoise ka...aku pantang tengok kaler-kaler mu arrr...

Korang lah yang mampu membuat mata ku tak teralih dari kaca TV!! (Masa zaman kanak-kanak dahulu lah tu.Sampaikan aku kena bagi gelaran "MUKA KATON") Haha.

Hehe..masa zaman kanak-kanak ku dunia ku penuh dengan katon jer.. sampaikan ade masa tu aku dah macam katon. Mainan pun banyak. fantasy ku kompom bertimbun. haha... Haishh... Kepada sesiapa tuh.. yang sayang kat aku tahap GABAN ke, belikan lah aku sut power rangers nih k. (Aih, macam dapat di nlai jer kasih sayang engko??!!!) ehehhe... Gurau saja. Tapi kalau tak dapat pooooonnnnn tak aper... Aku tak kisah.. Jangan mengharap, nanti kecewa. Lebih baik minta dari mengharap. Bila dapat jer,gembira. Bila tak dapat, tak la sedih ponnnn... Ehhhehehhee...


Wahhhhhh....best best best... heheh.. Hmm... Kalau dapat la helmet nih ku guna naik motor sudah tu...haisshhh... Janji polis traffic tak tangkap aku sudah la... ehehhe... Tapi, ada kawanku di Scotland dulu pernah cakap dia pernah jumpa complete set bah baju power rangers orang pakai and di jual. Maksud??? boleh la ku beli tu!!!! ko gila ka..nilai pound sterling!! Nda mau ahhh... Hmmm.. nda pa la..(bunyi merajuk saja)..

Hmm.. Nanti ku rajin ku posting lagi gamba-gamba Power Rangers kesukaan ku k. Apalah yang dah terjadi dengan Blog Mu Dee...Kucar Kacir Sua Suwei dah...hahahah... Antam saja... yang penting aku buat blog.. Jangan serius-serius...Mereng-mereng sikit.eheheh...

Aku sempat ada satu saja model power rangers kaler merah tu...oh ya!!! Topeng power rangers merah tu pun aku sempat dulu..hehe... best Best Best... Memang kebudak-budakan sungguh ko ni..Haishhhh...Nasib baik seluar dalam ku takdak gamba power rangers. Kompom malu habis aku jemur kat beranda bujang sepah nih...haissshhh... Kalau ada pun aku nda mau tau!!! Oh ya!!! hahha... baru ku teringat..aku sempat jua ada beg power rangers!!! cuma kurang ajar cikit orang yang kalerkan gamba power rangers ku tu...kat beg...nda sama kaler bah dengan sebenar!!! Yang sepatutnya hijau jadi kaler Pink!!! Damn!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers