I Like it!!!

Monday, November 22, 2010

Membawa Rasa Gembira Di Dalam Hati :) Jadi, selamat melihat (^~^) Yeay!

Kelihatannya begitu sedap!!!

Alahai, comelnya raksasa penyerang nih!!!

Hati yang di handy-plast. Haha :) Macam sedappp~

Apa yang terjadi, terjadilah.

Mmmm... sedapp ni di makan!

Alahai~ Canteknya payung di hias...

Aku dah try, menjadi! Best!

Waaaa! Biskut Chipsmore!!!

Ala la la la la la... Bermain dan Bergurau [cute]

Memang kamoo buatku tersenyum :)

Apa inti di dalam?

Rasakan kemanisannya~

Rangup ke tak?

Haha... kamera tin! [kreatif]

Aku dah rasa Strawberry yang bersalut
dengan coklat panas ni masa di
Seremban dan juga di
Genting Highland
~

So, dengar lah music dan jangan di pandang ;P

Sejambak bunga buat kamooo bloggers!
Besar siotttt!!

Familiar nama Tiffany & Co. Kat ner?
Dalam perut aku kot?
Cair di mulut.
Hahah

Tak dapat di nafikan.

Alahai~

Siapa suka???

Mmmmm... ke mari kau!!!!

Ya! mari kita bergembira~

Kreatif even simple!

Oh Marshmallow ku~ mmmmm....

Mmmmm... love it!

Spiderman vs. Venom
[cute and adorable]

Oreo celup susu semangkuk!!!
[tak menyesal]

Ahah... Naughty monster~

Penguin gembira kacau anak orang~

Memeow lagi. Cute Kiut.

Yes. True.

"Ready semua?"

Perang Dingin dan senyum :)

My favourite!!!

Teringat aku kenangan Sushi nih~

Kenangan buat Sushi...

Dan... juga kenangan mengajar makan Sushi~
Siapa?

Mari jemput telah terhidang ni!!!~

Aku tetap di sini, di sebuah bandar yang besar dan penuh dengan kesibukan kota.
Namun, aku masih punyai kalian dan keluargaku di mana-mana,
jadi aku tidak kesunyian. Pesanan dan nasihat dari
kalian akan ku ingat agar aku tidak
melebihi batas dan tindak-
tanduk bodoh.
DeeDee
;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers