I Like it!!!

Sunday, July 18, 2010

Maafkan Aku Memecahkan Virgin Mu

Virgin? Semalam ketika ku bertemunya di online facebook, seumpama ia memanggil-manggilku untuk mendapatkannya. Aku tanpa segan silu telah menghubunginya untuk datang ke rumahku. Akan ku bayarkan berapa sekalipun harganya. Setuju. Aku pun dapat. Aku pun dengan rakus dan lahap melayanmu tanpa segan silu. Siap ambil gambar bersamamu. Cuma, tidak ku tunjukkan adegan ku memakan mu sahaja.

Inilah dia, GCB (Grill Chicken Burger) yang terbaru dari McD yang terhoyong-hayang iklan di depan mataku malam tadi ketika ku berfacebook. Akhirnya engkau berjaya ku sentuh. Bukan kotak mu sahaja... Malah isi dalam mu jua...

Ku pegang ramas badanmu yang cukup lembut. Terasa suam panas badanmu seperti demam. Lalu aku pun tanpa segan silu mengangkat mu.. Lalu...

Lalu bergambar supaya kenangan ini abadi. Kerna engkau burger Limited Edition. So, aku pun limited lah juga menghubungi nanti kan. Nak tunggu pay day tak nak. So aku pun dapatkan kau segera. Ahhhh.... Nikmatnya... Kenyang aku di buatmu...

Jadi, kalian jangan lupa mencubanya. tidak mahu ku tunjukkan rupa didalamnya. Takut kalian kempunan. Korang cari sendiri lah dalam website McD k. Ia telah mula keluar iklan dari 15 Julai 2010 sudah. (^_^) Burp.... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers