I Like it!!!

Sunday, July 4, 2010

Bahu Hang Bahu Kau.. Rupa-rupanya ko maksudkan ini padaku!!!

"DeeDee, maner Dee?".. Tanya Kak Celine Dion (bukan nama sebenar) kepadaku. "Ah? Ape kak?"..Tanyaku kembali padanya... "Ala....Bahu Kau...".. "Ah?..Bahu Kau?..Ape tu Kak?" Tanyaku kembali lagi... "Kuih la Dee!!!"..Lamaku memikirkan semula apa yang di maksudkan kakak Celine Dion ni tetiba saja... Then kakak tu senyum dan menjawab..."Bahulu lah Dee!!!!!"...Haha.. Ceh.. Ingatkan apa... Aku pun heran sampai perhati-hatikan bahu ku sendiri ada kuih ka tidak. Ehhe.. Ada-ada saja... Mungkin kerana keunikan Bahulu ni yang berwarna-warni nih yang buat dia tertanya-tanya maner kuih nih... eheh..Kalau korang nak interview kuih nih, di persilakan lah. Ehehe.. Nama kuih nih, semua orang tahu Baulu or Bahulu. Tapi rasa kuih ni tentu korang pikir sama dengan kuih baulu biasa.. Nope!!! Huhuh...aku dah rasa kesemua jenis kaler-kaler kuih nih...rupa-rupanya!!!!! Tiap kalernya lain rasa!!!! Wow!!!!! Orait, cuba korang perhatikan!! Berapa kaler ada tu? Ada kaler Purple, Hijau, Oren dan kaler pink!! Hehe....yang kaler purple rasa blueberry.. Yang kaler Pink rasa strawberry, Yang Oren nda silap rasa Orange, dan yang kaler ijau rasa kelapa ka pandan tu ah..nda ingat sudah bila kesedapan... Ehehe...korang perlu rasa sendiri la nih... Sebab, rasa baulu tu tetap tak lari walaupun di tambah dengan Jem-jem 4 prisa nih... Sedap tau!!!!! Haha...

Ini lah rupa bentuknya. Kalau sesiapa yang telan terus boleh pengsan sebab besar, padat, mantap, dan boleh tercekik di kerongkong kalau takdak ayak or air kopi panas ka, teh ka, milo ka... huhuhu... Memang sedap... Rasa nya yang padat itu dan seperti memakan pillow saja. Ow yeahhhh... Eh.. Kuih Bahulu yang ku tangkap gambar ni pon bukan aku punya... si Johnny Deep(bukan nama sebenar) punya. Aku macam biasa lah.. kalau sudah di hidang masakan aku menolak rezeki.. Huhuhu... Aku paling suka makan yang kaler purple ni bah... Sedap tau.. Sehingga tercekik. Eheh.. Alahai...nak beli ni pun dari Negori Sembilan... KL takdak...kalau ada pon baulu biasa aja dong.. So, apa lagi, Chewah.. hubungi Rosalinda Ayamor(bukan nama sebenar) untuk mengirim baulu ni ketika dia sempat singgah kar pasar di Rembau. Huhuh.... Rembau ka katner eh? Ehehe.. Apa-apa pun.... Harus try...

Lupa mo bagitau... Rm10 saja. Ehehe.. brapa banyak dalam tu aku tak la hitung sebab berbaloi-baloi.. lain dari yang lain tau. Dapatkan stok sekarang selagi maseh ada hanya pada Cik Rosalinda Perez. Yummy... Padahal Cik Rosalinda tak mintak aku promote pun..nanti dia sibuk aku pulak kena kedebushhh!!!!... hahahaha... Orait orait.. Muah bebeh... XOXO...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers