I Like it!!!

Sunday, September 19, 2010

Aku telah Pulang ke Kuala Lumpur Hari ni~~~














Anak: Ayah! ayah!, Ayah ada tangkap ikan Paus?
Si Ayah: Tak!~~
Anak: Ayah ada tangkap Jerung tak?
Si Ayah: Tak~~~
Anak: Ayah ada tangkap Buaya?
Si Ayah: (mengangguk dan menjawab) Ya!
Anak: Ayah ada tangkap Sotong Besar tak? (Lalu aku terbayangkan Sotong Kurita~~)

Haha~~~ Hari ni, aku telah sampai di Kuala Lumpur semula~~ Begitu indahnya kenangan ku di Miri masa berhari raya tuh... More to know? Facebook ku ada okay~~ Begitu banyak snapshoot dan gelagat dan kerenah di hari raya~

~~~~~0 ~~~~O O~~~~~~ ~~~~o ~~~~~O ~~~o ~0 ~~0 O~~~~~

Tapi, yang paling latest tadi tu lah, semasa sebelum ku melangkah masuk ke dalam Kapal Terbang, ada anak kecil berbual dengan ayahnya.. Aku terdengar dan hanya mampu tersengih... Kompom bapanya tipu!! Haha~~~ Ntahla~~

Tapi, apa yang ku pasti, Hari raya ku tahun ini, memuaskan hati ku~~~ Alhamdulillah~~ Terutama dapat beraya bersama dengan sepupu sepapat dan rakan~~ dan terjumpa lagi saudara-mara yang belum ku terokai lagi~~

Makan Laksa Sarawak pun sudaaaaa~~~

Lepak sampai kol 3,4 dan 5 pagi pun sudaaa~~~

Bab makan dll~~

Ah! sudah lah~~~ hehe~~

Walaupun adalah salah seorang sahabat kami ni sudaa nda suka lagi mo bergaul dengan kami macam dulu~~ Tapi, biarlah, sampai sekarang sebenarnya aku terkilan~~~

Manusia bisa berubah sebegitu pantas~~~

Sepertinya dia ada menyembunyikan sesuatu dariku~~~ Musykil Mode

Hahahhahaha....

Bah~~~ Keep in Touch Bloggerssss

From DeeDeeiDarus
MIRI
now at KL...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Followers